torsdag 7 januari 2010

ölens afton

god afton blogg! bergen är lugnt och jag tar en dag i taget. igår adressändrade jag, idag skrev jag ut mitt slitna cv, imorgon söker jag tre jobb och nästa vecka får vi se. jag känner mig stressad men orkar inte stressa så istället har jag börjat läsa stieg larssons män som hatar kvinnor. har tagit avstånd från både bok och film tidigare men nu var det visst på tiden. (amie och linda: bortse från detta, jag är fortfarande gamle vanliga siri)

såg att min bank numera huserar på vår allas vän facebook. what? är det meningen att jag ska bli vän med herr bank och sedan mejla lite privat med honom? ska jag titta på foton på banken eller varför nu detta? förövrigt känns mitt konto tomt och ensamt och jag måste erkänna att så känner även jag mig. jag saknar pernilla och lasse och alexandra och bageriet och benjamin och alla gamla skruttiga stamgäster och ja. ja.

ikväll ska ensamheten dock botas. jag och mina få vänner ska nämligen ut och öla bort torsdagskvällen. förhoppningsvis träffar jag både ny pojkvän och nya vänner men om inte så tackar jag för det jag har och passar på att njuta lite av min ungdom. hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar