tisdag 12 januari 2010

mina nya grannar räcker upp att byta glödlampa i hallen

hej blogg! nu har mina flatmates tillslut kommit hem. har spenderat de sista två veckorna som herre i huset men nu var tydligen den goda tiden över. de verkar trevliga, verkligen. fast änsålänge är ju hela vår vänskap stel och krystad och jag som sällan blir nervös tycker faktiskt att det är jätteläskigt att de sitter inne i vardagsrummet och kuttrar.
"hejhej, hojhoj haft en bra dag? jorå väldans kallt ute, nejrå, ojrå, skola imorgon? jahaja ojrå, hejrå god natt och vi ses imorgon" var sånt som hoppade ut ur min mun vid vårat första möte denna afton. sen knackade de på och ba:"kommer du in på rätt nätverk, den där superbäst är det bästa ba assnabbt internet" och jag ba "jaha ojdå nejdå jag har använt det där ddtw eller vad de hette men kliv in det är lite stökigt här i mitt rum".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar