måndag 4 januari 2010

bitterbulan fortsätter att vara bitter

hej blogg! mitt utseende ger mig komplikationer och jag vet inte om jag borde skratta eller gråta åt detta faktum.
funderade en kort stund på att gå ut och upptäcka bergen men insåg ganska snabbt att jag faktiskt är för ful för det.
svullnaden börjar väl sakta men säkert lägga sig fast det dröjer nog fram tills på torsdag innan jag kan le igen. dricker kaffe med sugrör och lyckas trycka in en cigarett mellan varven men mer glädje än så unnas jag dessvärre inte med denna fläskmun jag skaffat. satt och tänkte att satan vilken dålig start jag fick. nytt hem, ny stad, nytt år men vad gör jag? sitter hemma, innanför stängda dörrar och runkar!

paniklyssnar på exploding heart och tänker att jag kanske borde vara aningens produktiv, sortera en garderob eller åtminstonde försöka trycka i mig nån mat men jag orkar verkligen inte. kanske kan man kalla mig ytlig, men min nya look bringar mig neråt.
jag kan inte se någon framtid med en läpp/näsa i klass med en mosad boxare. vill gråta men om jag gråter så svullnar mina ögon upp såsom näsan och läppen och jag blir bara ännu fulare så jag har gett mig fan på att låta bli. jag får helt enkelt röka ihjäl mig men eftersom mina ciggisar snart är slut så lyckas jag nog inte med det heller. fan.

1 kommentar:

  1. ..för ful för att upptäcka Bergen, haha, livet är inte lätt banne mig! lika bra siri att gömma dig, folk kan bli rädda, tänk på det!

    SvaraRadera