måndag 4 januari 2010

en slät start

god afton!
tvåtusentio, vilket år. efter att tolvslaget passerat på självaste nyårsnatten passade jag på att hångla med både en och två munnar. minns inte mycket men vaknade nästan upp i min säng med en främmande karl brevid mig. hade ångest hela fredagen, trodde att alla skrivit på en lista där jag borde bannas från bergen. på lördagen var ångesten som bortblåst, jag köpte tillbaka både fantasy och sofis från face stockholm och trodde dessutom jag kunde få skina ytterligare i en sammetskåpa från monki. lagade lasagne, sofia fyllde tjugofyra bast och efter det förfestade vi fram tills jag ramlade i trappan och slog upp hela käften. nu ser min mun ut som ett krigsfält. min näsa är stor och svullen och förmodligen borde jag bara stanna inne tills 2011 gör mig sällskap. fan.

1 kommentar:

  1. att "hångla med en eller två munnar" låter så himla äckligt alltså, liksom hångla med munnar, uäääää

    SvaraRadera